Specielt de seneste par år har padel sporten taget fart – ikke kun i Danmark, men verdenen over. Det er en ny sport, der har taget det bedste fra tennis- og squash verdenen og så tilføjet sit eget touch. Specielt i lande som Spanien og Argentina har padel været i gang i nogle år og er vellidt samt spillet i store del af landene. Men det er klart, at når der kommer en ny sport som padel og tager fart på ingen tid, så betyder det også nye muligheder indenfor forretning og iværksætteri. I denne artikel vil fokusset primært være på Danmark og hvilke forretningsmuligheder, der er blevet skabt – takket være padel og de mange muligheder, der bliver spået sporten.  

Flere padel-entusiaster betyder flere platforme 

Når en sport som padel kommer til Danmark, og som folk så hurtigt har fået interesse for, så kræver det en platform, hvor dem der brænder for sporten, kan mødes online, inspirere hinanden og få anbefalet de bedste produkter. Alt det kan du finde i et online padel magasin. Padelfreak.dk er et media, der netop går efter titlen som Danmarks førende padel magasin. Her vil du finde alt inden for sporten. Blandt andet artikler der skal vejlede inden for de bedste produkter, hvad der passer til dit niveau og hvor du finder dem til den bedste pris. Men sporten er meget mere end bare de bedste produkter. Folk brænder for sporten og ønsker det bedste for hinanden. Derfor har Padelfreak.dk lavet konceptet “Ugens Spiller”, hvor folk på alle niveauer deler deres passion med andre og dermed inspirerer. Altså en god kombination for et padel magasin for at nå flest mulige. 

Padel-haller landet over 

Men det er ikke kun online platforme, der har sat gang i iværksætteriet og nye initiativer. En sport med så meget efterspørgsel kræver et sted at spille. Derfor bliver der landet over bygget nye baner til padel – både indendørs og udendørs. Det er altså ikke en sport, der er kommet for bare at smutte igen. Der er store forventninger til sporten og hvad den kan indbringe rent forretningsmæssigt i de forskellige centre både ift. til træning, medlemskaber og turneringer. Det er blandt andet også en af grundene til at flere tidligere sportsstjerner, har valgt at investere i padel sporten.

Tidligere artikelAffiliate marketing – et marked i vækst!
Næste artikelCorona satte skub i hvidevarebranchen!